Välkommen!

Följ arbetet på Blå Blommors Floristverkstad här på bloggen!

tisdag 13 maj 2014

En blomma är alltid rätt!

I månaden maj är våren här och sommarblommorna kommer in till grossisten. Det är alltid lika roligt och inspirerande. Maj är också en tid då vi köper mycket blommor för olika tillfälle.





  • Uppvaktning
  • Avtackning
  • Födelsedagar 
  • Morsdag
  • Bröllop
  • Stora fester och bordsdekorationer
  • Student
  • Nyfödda
  • Dop
  • En "gå bort" blomma till helgen


Kom ihåg att jag tar hem blommor efter beställning. Om du ringer en vecka i förväg får du det du önskar. Är du sent ute kan du alltid ringa och fråga vad som finns hemma just nu. Jag kör bud alla dagar. 
Tel 073-853 86 39

FLOREAS MARIE

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg och hemsida! Jag får massor av idéer till min kommande hemsida!
    Jag har mycket att lära av dig!

    SvaraRadera